Twice Interaction

Twice Interaction

http://www.twiceinteraction.nl

Aanbod
Twice Interaction biedt 56 opleidingen aan via educa.nl.

Over Twice Interaction
Twice Interaction staat voor vernieuwing, verfrissing en groei. Zowel in haar aanpak als in het overdragen van kennis door training, cursus en opleiding. Twice Interaction biedt mensen en organisaties een nieuw persfpectief. Twice Interaction maakt onderdeel uit van Twice Group en is een professoneel en gedreven team van adviseurs, consultants en trainers. De jonge, dynamische onderneming staat bekend om haar doelgerichte aanpak, vakmanschap en betrouwbaarheid waarbij vernieuwing en groei voor mensen centraal staan. Twice Interaction richt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige Human Resource diensten en training. Hierbij kunt u denken aan Soft-skill training, organisatie verandering, personeelsbeleid, loopbaan management en training in ITIL®) en PRINCE2®) methodieken. Kwaliteit en directe toepasbaarheid bij u als opdrachtgever, vormen de belangrijkste uitgangspunten voor dit dynamische team. Accreditaties en samenwerking Twice Interaction heeft samenwerkingsovereenkomsten met APMG (PRINCE2®), EXIN (ITIL®), Prometric en Pearson VUE. Twice Interaction is geaccrediteerd:

  • PRINCE2 Accredited Training Organization
  • ITIL Accredited Training Organization
  • Prometric Authorized Test Center
  • VUE Authorized Testing Center
  • EXIN Accredited Examination Center
Kwaliteitsmeting Voor het meten van de klanttevredenheid maakt Twice Interaction gebruik van de online evaluatietool 'Metrics that Matter' en benadert zij cursisten en opdrachtgevers over hun bevindingen tijdens de cursus. Referenties Tot de klanten van Twice Interaction behoren onder andere KLM, Getronics, Randstad, Corus, ABN AMRO, Achmea, Belastingdienst, Yacht, Philips, Ordina, Rijkswaterstaat, diverse ministeries en gemeenten. De mensen van Twice Interaction De medewerkers van Twice Interaction staan voor kwaliteit, inhoud en vakmanschap en hanteren een heldere en open communicatiestijl. Klanten ervaren hen als een dynamische en betrouwbare partner die 'flexibiliteit'en 'meedenken met de klant'hoog in het vaandel hebben staan.

 

Opleidingen

Twice Interaction verzorgt 56 opleidingen, trainingen en cursussen op de volgende vakgebieden: